torsdag 11 mars 2010

strax helg igen..

Håller på å tvättar trettio ton :-O blev dessutom nyss utskälld av min polska granne :-S
Stod som ett frågetecken och tittade på henne med munnen öppen eftersom jag inte kan förstå hur man kan bli så ilsk för att ja fortfarande hadxe tvätt kvar tre min innan hennes tvättid började, då har man inte för mkt till liv.
Nåååja...

Ska kolla på PAranormal Eternity, kollade på Paranormal activity igår...creepy som fan...
Idag är de sista dan m ungarna innan dom ska till sin far, så dom har fått välja va vi ska äta, de blev taco=)

Imon blir d sofie me ett bussen, ska gå på stan å glo lite o sen ska jag sola.
Sen blir d tjej middag m Lizyl o Sofie. Lizyl hade gjort vårrullar.

Nee dax å kolla lie på filmen sen smyga ner till tvättstugan i en annan skepnad o hoppas man kommer upp igen m livet i behåll :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: