måndag 8 mars 2010

Yeah

Mår verklige strålande idag, jag vet att detta är en shitzofren blogg-Johanna och hennes fem personligeheter ungefär.
Men jag mår iaf toppen idag. Kåt som fan är jag också, vårkänlor som börjar bubbla inom mig.
Längtar sjukt mkt tills de bär av till hemlig ort, till min blivande make.
Då ska jag använda honom till plågsamma djurfösök vare sig han vill eller ej för JOHANNA har väldiga behov just i denna tid då sex ej erbjuds på silverfat längre.

Nåja, diggar Björk på högsta, skön madame det där. Borde egentligen äta nått nyttigt idag som en avokadosallad eller nått, Ist för chipsen, kaffet och ciggen som fick börja min dag.

Vilken tur mina barn redan va på plats på dagis då, annars kunde ju mitt omdöme starkt ifrågasättas.

Neee nu ska jag bok hotell till mig o min gumma, inför Völund konserten den 26:e..
Whiiii ska bli så skojj!

4 kommentarer:

  1. Snacka om borderline fall. Typiska drag med humörsvängningar och sjuka förändringar i sinnestämningen. Och dessutom impulsiviteten..
    Och destruktivt leverne.

    SvaraRadera
  2. ja jag har ju diagnosen borderline så inte så konstigt att min humör svänger :-)

    SvaraRadera
  3. jävla tönt sitta där o snacka om min tjej o hennes bettende har du inget bättre för dej eller?? hade detta inte varit hennes blogg hade ja nog utryckt mej en aning argare mej jag inser att du kan ju fan inte ha nåt liv som sitter o bryr dej om andras betende.. så dra åt ..........markus w

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: