måndag 17 maj 2010

Måndej Tu Dej :)

Jäpp, Jäpp!
Gott tänkte jag nu när barnen vart långlediga sen i onsdags och börjar lätt bli uttråkade och klättrar frenetiskt på vägarna hemma...då menar jag på den nivår att dom ser ut som spiderman som kryper uppochner i taket :-O

Går trallande till dagis och det är skönt väder...
Väl framme så lyser hela jävla området med sin frånvaro.

Kan inte se så mkt som en levande människa någonstans i hela området.
Visst fan, det va ju studiedag idag :-O

Så det va bara att släpa sig hemåt vare sig vi ville eller ej!

Så nu återstår det ännu en dag att roa sina små. Nåja, värre saker har ju hänt!
Annars vet jag inte vad denna dag ska erbjuda. Har inget planerat iaf.

Ser ut att bli kanonväder och va som sagt varmt och skönt ute så kanske blir en glass i vårsolen?!


Mitt vackra barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: