tisdag 25 maj 2010

Tiiissssdag !

Kanonväder idag, hade regnat inatt märkte jag när jag vallade ungarna till dagis.
Neo ska på utflykt idag.
Och som den hemska mamma jag är,hade vi inge vidare smaksigheter hemma så fick gå förbi affären.
Köpte nybakade bullar blandannat och håller tummarna för att dagis tror att jag e en så hurtig mor att jag snabbt o smidigt slänger ihåp en deg tidigt på morgonen.

Aa idag ska här hämtas möbler och köpas färg så jag kan måla det sista. Känns så skönt.
Äntligen ett vardags rum.
Ett snyggt sådant.

Har blivit värsta Blocket nörden.

Idag får vi svar på om Babe får följa med mig och barnen (o grannarna o deras kids) till Liseberg,hoppas det iaf, har köpt biljett till honom.
Allt hänger ju på den där korkade medicinen.

Sen får han svar på sin ADD utredning idag med.

Väntar på att han ska ringa mig nu så jag får höra hans ljuvliga röst.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: