fredag 14 maj 2010

Välkommen till en riiing..

I ren mega saknad efter min man så sitter jag och lyssnar på mannen med rastafari friss -Ken Ring. Tänker på min Markus då.
Saknar att snosa honom i nacken, dra fingrarna i håret, fnissa tillsammans. Knyta mina fingrar i hans.

Han smakar så gott, han luktar så gott. Han e så fin och söt. Herregud.

Hmm Idag har vi varit ute i stort sätt hela dagen. Ur skönt,Barnen har lekt och spelat bandy med grannkidsen. Kul att dom hittat kompisar.'

Personligen siter jag bara och räknar ner till nästa fredag just nu. Längtar sjukt mkt.
Skulle fan låta mig plågas av ett gäng hungriga småfeta grisar bara jag fick snosa fem minuter på honom. Min fina älskade plutt.

Känns så orättvist varje gång jag ser alla dess lyckliga sockersöta och sliskiga par som håller på att avälja varann hela...JAG VILL OCKSÅ..J-a facister =(

Fast man uppskattar småsaker som att sitta o glutta på en förbaskat tråkig film eller nått tillsammans när man hela tiden lever på på distans från varann.

Vill typ krypa ur mig själv, vrida mig åt tre olika håll och skrika som en påsatt kossa eller nått..sant! Jag får panik.
Måste pussas med min älskling ...

Honey..I will Never stop lovin YOU (Only YOU)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: