måndag 14 juni 2010

FFS

Här går man o tvingas fylla 25 och allt, mitt i sommare, och så är det rena skitvädret, hur jävla kul e det på en skala då?
Iskallt och rena rama hösten.

Fan va tröttsamt det är =(

Ska iaf till Mormor strax, käka tårta och bli firad! Gillar inte att fylla år.
Fika e ju visserligen alltid trevligt men resten kan va.

I morse när jag berätta för mina barn det tragiska faktum att jag nu va hälften till 50 säger Neo "är du säker mamma?? Du är lika lång som igår"

Tycker det va lite gulligt sagt faktiskt. Fick mig ett gott skratt iaf=)
Saknar min Snullis. Fast får träffa honom i helgen igen juu=)

Have a nice eftermiddag kära ni =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: