fredag 11 juni 2010

Fredag !

Härligt med fredag, det betyder att baby kommer hem...Mums!
Och i morgon blir det Sofie en sväng, treeevligt trevligt!

Såg på nyheterna att Rock-Olga trillat av pinnen =( Surt!

Just sitter jag i min fulla glans o kikar in alla schyssta brudklänningar, tur man har ett år på sig att bestämma sig säger jag bara, kommer aldrig kunna välja :-S

Vet inte vad vi ska ha för tema heller, funderar på sago-tema =) För visst va drömmen som liten att likna en prinsessa=)

Min man ska iaf inte se ut som killar brukar där framme vid altaret, utan ska se ut som en riktig resande karl =)

Musiken har jag dock redan bestämt, även vilka som ska sjunga =)
Tänker inte skriva vilka låtar, vill inte att någon ska härmas :-p

Fotografen är också halvbokad =)


Hopp, ska strax ta en dusch, fräsha till mig inför att min man kommer hem, så kanske jag får ligga lite =) MEN får dock bli lugnt idag, ska ju som sagt bort i morrn!
Även om gagbollen & piskan ligger o glänser och bara väntar på att master ska komma hem =)

ska fixa en mysig middag m levande ljus o kaaanske en flaska vin på det =)

Erkänn jag e romantisk=) Känner mig förbaskat romantisk! Whiiii...
Hepp, duschen ropar mitt namn så bäst att dra mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: