onsdag 23 juni 2010

Nyköping=)

I morgon drar jag o barnen till syster yster i Nyköping =)
Ska bli så gott att komma hemifrån=)

Ska va där till söndag. Fira midsommar där och h det mysigt!
Gott väder som satan idag med! Nästan så det är bud på att köpa mjukglass eller spela minigolf m barnen!

Sitter på balkongen nu, mitt nät strular o funkar bara här ute, men eftersom solen skiner så spelar ju de ingen större roll=)

Blir ingen baby på två veckor (1,5 nu )
såå de känns tungt, fast bara att gilla läget. Nu ska jag kolla resor till Newköping!

Little me just right now

9 kommentarer:

  1. vem tar hand om kissen o dogsen när ni är borta?

    SvaraRadera
  2. Det gör grannarna och dogsen får väl cicci ta hand om som vanligt.

    SvaraRadera
  3. va?
    nee jag lämnar dom hemma hela helgen, det klarar dom så bra sååå :)

    katten gillar att vara ute, han e inne på nätterna o ute på dagarna, stör det dig jättemkt eller?

    SvaraRadera
  4. dumma frågor kräver dumma svar bara så du vet :-p trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  5. Stackars katt går omkring och skriker på sjögatan, tur att grannen under dig tar hand om han. Varför skaffa djur när andra får ta hand om dom?

    SvaraRadera
  6. de var inte meningen att de skulle låta som om du inte tar hand om dina djur. de var jag som skrev första komentaren att de var anonymt var för att min dator inte ville som jag ville. sen känner jag inte dig bor i norrköping o råkade för ett tag sen bara hamna på din sida. har själv både hund och katt och undarde mest om du lämnade dom på pensionat? för jag själv har inte vågat lämna bort mina djur till sådant för jag är så orolig att dom inte tar hand om dom ordentligt, men har du grannar och vänner som tar hand om dom så är ju det super bra! själv fick jag tacka nej till min resa för jag hittade ingen som kunde passa mina små! sorry att jag startade ett krig på din blogg:(/Elin

    SvaraRadera
  7. elin:
    Menade inte din kommentar utan den andra fröken som inte tror jag förstå vem det är.
    Sofia, skaffa ett eget liv ist.
    Och kasta inte sten i glashus ;-)

    Hört talas om att katter marsar? dom skriker rätt kraftigt då!

    SvaraRadera
  8. Tycker det är rätt roligt hur folk tror att katter inte klarar sig själva? Det bästa katter vet är att vara ute i det fria, jaga möss och annat smaskens, det är deras naturliga miljö och omgivning och det är där de trivs. Riktiga djurplågare är de som inte låter dem komma ut utan konstant ligger i soffan med dom och gullar med dom och ser till att de för äta kattmat med alla vitaminer som kan tänkas. Att en katt skriker gör det inte synd om den ett skit, folk är så fruktansvärt obildade att de tror djur och människor kommunicerar på samma sätt. Tror det är dags för "anonym" att gå om lågstadiet eftersom denna människa är så urbota okunnig att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: