söndag 11 juli 2010

Hemma igen!

Så skönt vi har haft det på vår lilla resa till karlskrona=)
Visserligen må jag säga att det ändå är skönt som satan att vara hemma igen. Sova i min egna säng, torka mig i arslet me mitt egna papper, slippa dela hela dygnet med massa folk jag inte riktigt känner osv.

Har dessutom ett jävla behov av närkontakt med min karl, känner att det MÅSTE bli fredag så han kommer hem o ger mig allt han kan ;)
Både känslomässigt o kroppsligt.

Nåja, har vart en bra vecka, bra väder (lite för varmt dock) badat i havet, ungarna har åkt båt gått o kikat i karlskrona dom har lekt o fått massa nya kompisar!

Tänkte plocka upp mina skitungar ur badet nu... På återseendee....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: