tisdag 27 juli 2010

Sovmorgon är överskattat.. ..

Ibland iaf.
Klockan är kvart i ett och jag är fortfarande kvar i sängen. Skönt samtidigt som jag känner mig alldeldes för lat för att ens orka gå upp och tömma min totalt överfulla blåsa.
Vart ju en krogvända i går, satt o provsmaka vin/Champange till de kommande bröllopet med Amanda, vart i vanlig ordning lite för mkt av det goda.
Iaf för fröken S del. :-p
Haha nåja, va mkt trevligt iaf, dessvärre folktomt, men vad gör det när man har varann?
Somnade fan omgående igår när ja va hemma vid typ halv två, och jag kan verkligen inte fatta hur fan jag kan sova så mkt som jag gör.

Är väl slitsamt att vara både, mamma och en snygg bröllopsplanerande fästmö ;)

Funderar på om jag ska kräla mig till duschen eller dra täcket över huvudet blunda, somna om och hopas på bättre tider.

När ja väl är barnledig så händer de fan inte ett skit, Morsan ville gå på stan idag, men min plånbok gapar lika tomt som ett stort svart ändlöst hål så kan fan inte ens ta mig in till stan.

Nåja, får pengar snart. Tror ja. Fan. nee tror ja ska dra täcket över huvudet iaf, bara en liiiiten stund... sen upp... Jag KAN ju trots alt ligga kvar här.. är ju inte direkt vanligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: