tisdag 31 augusti 2010

BAAAAJS....

HAr precis landat, efter nästan en vecka utan min medicin så blir man minst sagt upprorisk och allt annat än frisk.
Mår iaf bra nu, min Checka läkare skrev ut Tavegyl mot ångest så får väl bara tacka och ta emot. Och hoppas på att det hjälper!

Nåja, Mina söta underbara har vart dundermysiga här idag, Tess hade gjort en fin sköldpadda på dagis i går som vi har satt upp.
Vi har ätit lite, badat och nu sitter dom o kollar Bolibompa!

Jag saknar Markus, menar det verklgien, känns som jag är typ utanför min egen kropp eller något så j-a jobbigt är det.

Nåja, spelar ingen roll, får inte hit honom hur mkt jag än gnäller. Antar det bara är att gilla läget.... Not!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: