tisdag 10 augusti 2010

En liten sammanfattning!

Utav dagens läkarbesök.
Va där för att byta ut lite av mina mediciner, ha en uppföljning osv.
Min läkare ska framåt hösten skicka mig för en ADHD utredning.

Har ett tag fan misstänkt det men ändå, Sen ska borderline utredningen också slutföras, har det garanterat dock inte på papper.

Det kanske förklarar varför Markus o jag trivs så bra tillsammans, diagnos par,
men å andra sidan, vi förstår ju varandra.

Jaja, efter besöket hos Dr Engström så vart det en långpromenad med barnen.

Tess är nu en sväng hos sin far tillsammans m sin farmor.
Ska slänga mig på soffan, zappa mellan de olika kanalerna och lägga benen på något högt, för dom värker.

Byyye Bye Gullisar!

3 kommentarer:

  1. En som är lite dåligt insatt då, vad gör man på en ADHD utredning? Massa frågeformulär?

    SvaraRadera
  2. tjaaa det är väl ett par hundra frågor om hur man reagerar i olika situationer, ens tanke sätt osv...
    vet inte exakt. =)

    SvaraRadera
  3. Du får göra tester, tex bygga med klossar, lägga puzzel, svara på frågor, förklara ord, förklara ordspråk osv.. allas utredningar är olika med oftast är det dessa tester som är med

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: