söndag 1 augusti 2010

Hem idag =(

Om 3 timmar sitter jag på tåget hem =( surt.
Vill inte, och nu dröjer det återigen 2 veckor innan vi ses igen =( Fast då kommer han iaf hem ist för jag hit!

Ska iaf bli underbart att träffa ina barn i morgon! Längtar järnet. Inte träffat dom på en vecka (förutom att jag va och pussade på dom i Tisdags innan dom åkte på semester)
Första gången jag är ifrån dom en hel vecka, iaf sedan Conny dog...
Inte ofta man är det, ibland längtar man efter att få vara bara ledig från ALLT! Men när dom inte är hemma blir det så tomt och tyst och då saknar jag dom )=
Nåja, nu ska jag va social med gulliiis...

Ska som sagt åka snart!

Saknar honom redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: