torsdag 7 oktober 2010

Hemma!

Och förutom att det va varmt och en mysig känsla i hjärtat att krama om mina små sötnosar så önskar jag inte att jag va det.

Har i vanlig ordning vart mysigt och helt underbart att ha varit hos min plutt.

Han hade köpt en röd ros och min favorit parfym (Escada) till mig, min lilla romantiska plutt.

Det roliga va att jag köpt en till honom också! Och en fin mysig burrig tröja.

Hoppas på att han kommer hem till nästa vecka. Annars vet jag inte vad jag ska göra.

I morgon är det dagis och vardag, vill bara veckorna ska försvinna nu så han kommer hem, nu när v är så nära slutet så kryper verkligen fram, det suger =(

Vi har haft det såå mysigt, gosat och varit ute i naturen och fotat alla vacka höst träd !!

Har inte så mkt att skriva just nu, inte mer än att det känns tomt i hela mig.
Måste samla mig lite, är tom och ledsen, tror jag måste sova för att vakna och förstå att jag är hemma. Finns mig lite tillrätta!

LITE BILDER FRÅN HELGEN IALLA FALL =)

God natt






1 kommentar:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: