söndag 17 oktober 2010

söndag!

Sitter nertryckt i soffan, lite halvseg och har faktiskt fortfarande pjamasbrallorna på än trots att klockan är halv åtta på kvällen.
Har haft en riktig städ och skrubb dag typ, har krälat på golvet och skrubbat lister skakat mattor osv osv..

Nu har jag slängt upp benen högt och sörplar på en Espresso, Längtar tills i morgon, då kommer posten och det är dagis för pysslingarna.

Neo ligger för övrigt i sin säng o kollar film och Tess och läser.
Kommer säkert somna innan dom.

Är sjukt godis sugen, men orkar inte röra mig, Blir nog en dusch och sen bingen hyfsat idag (tror jag)

Ne har inget att skriva, inget mer än att jag hittade två kort, det ena när jag va en snygg 20 åring och den andra en hysat nytaget kort på mig nu, man blir ju fan mörkrädd :S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: