onsdag 13 oktober 2010

Trodde mitt Bäst före datum gått för längesen...

Det va jag helt övertygad om, men incidenten som räddade min dag inträffade på väg till dagis, jag hör en röst bakom mig som skriker " Eyyy du dääärrr...."
Jag vänder mig hastigt om och ser två killar och en cykel, varav den ena rusar i fatt mig, och jag knyter näven morskt i fickan i beredskap att knocka till honom.

När han kommit i fatt mig, stannar jag frivilligt och undar ivrigt vad han vill.
Då frågar han "Kaaan, eeh kan jag få ditt nr....?"

Jag vart något paff, men skakar på huvudet men han ger sig inte utan fortsätter tjata som en envis 4 åring så jag fortsätter att gå, då hör jag bakom mig "förlåt dååå, ville bara säga att du tamej fan va det vackraste jag sätt"

Kommer leva på den kommentaren lääänge, fan inte var dag 19-20 åriga killar säger sånt till mig längre.

Nu blir det diska, innan disken får ben och går iväg själv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: