tisdag 4 januari 2011

Sart e jullovet över...

Låter kanske inte snällast men .. nedräkingen har faktiskt börjat, jag känner nu att efter 3 veckor med barn hemma på heltid så räcker det.

Min o markus fantasi på underhållande saker har fan helt tagit slut, det är fullkomlig idetorka just nu.

Och jag som större delen av detta jullov mest mått fruktansvärt illa, ilat runt i mjukiskläder och blekansikte och frossat frukt mellan kräkningarna kan inte vara mkt till underhålllande mamma heller.

är väl mest Markus som vallat flocket ut till pulkabacken osv.
Han är underbar han!
Hoppas det vänder snart.

Ska på Sånt KUB-ultraljud snart, man kollar riskerna för downs syndrome.
Under mina förra graviditeter har det vart efter 35 men nu erbjuds alla.

är fruktansvärt nyfiken på detta lilla knyte!
Någon som har några bra namnförslag?

Nu ropar diske på mig *vill inte*

Måste ta ett röj här hemma fortast möjligt. ska bara orka, är ju sjukligt trött hela tiden!

Markus bror med flickvän va här i går, stackrs dom , komma hem till denna röran =/ och en illamående fästmö ! Jajaa jag hoppas o ber att dom förstår =)

Kramen

Såhär stor e våran bebis nu =) (stor o stor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: