onsdag 23 mars 2011

39 grader feber...

SUCK... temepn pendlar mellan 38,5-39,5 grader jag kan inte svälja båda mandlarna är som två stora cancer tumörer.
Mår illa och har ONT i magen och en fruktansvärd ryggvärk. Finns det något jag inte har? i så fall kan jag ju lika gärna drabas utav det med när det ändå är i gång.

Känns som den dagen jag blev gravid så har jag enbart vart sjuk på ett eller annat sätt, undra om det är normalt?! Jag är ju en väldigt pigg och frisk person annars som oftast e på hugget och i gång med nått, nu e jag bara förslöad och sjuk jämt.

En hormonBitch helt enkelt, stackars markus :( fast å andra sidan va det han och ingen annan som satte dit bebisen =)

Sitter och surplar på varm choklad och försöker hålla ögonen öppna....
Skriver (kanske) senare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: