onsdag 30 mars 2011

iiiiihhhhhhh

gårdagen igår va vidrig, belive me.
Mådde piss hela morgonen och förmiddagen, sen mitt i att markus berättar om sin dag så spyr jag rakt ut mitt på golvet, som tecken på mitt ivriga intresse typ :(
Han kollade på mig som en fågelholk...typ...

Sen fortsatte det hela dagen och jag låg och spydde från o till hela dagen på toan och grät och grinade fram "jag orkar inte leeeva mer....dödaaa miggg..." tro mig när jag mår sådär illa och bara spyr o spyr så vill jag fan bara dö.

Tänk dig ett halvårs mag-sjuka? Idag mår jag dock ganksa hyfsat...peppa peppa...

Ska kolla 7th heaven nu. Vänta på posten, har massa skojj att vänta på från tradera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: