lördag 26 mars 2011

jag är tjock !

Och fan ingenting annat, jag e i 5:e mpnaden men köner mig som i 9:e, alla andra i typ samma vecka äger avundsjukt "ååå vill mee ´ha en så stor mage redan..." och tro mig kära kvinor det vill NI INTE, kan inte gå i trappor utan att flåsa som en överviktig hund eller knyta skorna utan att stånka, jag ser inte min härlighet där nere och fetare lär jag bli, och tyngre.

det är jobigt och tungt, härligt med mage men vill också ha en plutt mage som växer mer och mer och i slutet är en stor härlig mage. Inte vara grotesk och bli mer och mer grotesk, snart får Markus gå bakom mig med en skylt "bred last" haha eller nått.

Nåja, nu ska jag dunsa ner i soffan och göra ett härligt avtryck liknande en säl.
Ha en skön kväll alla folk!

1 kommentar:

  1. Åh, vilken underbar bild! Hoppas det går bättre med magen nu och att du slipper må illa (:

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: