lördag 12 mars 2011

kan inte säga det för många gr...

Baby skulle ta en dusch så sate mig här igen, fanns inte ett jota att se på tv:e :/
Så jag måste bara få skriva hur kär jag är =)
Är hopplöst förälskad och helt tokig i min vackra (blivande) man.

Känns så enkelt och självklart, skrämmande underbart!

Vill liksom stanna klockan, har hela mitt liv ivrigt försökt bli vän med tiden utan resultat, önskar man kunde njuta av det som är här och NU och inte hela tiden längta efer det som komma skall, framtiden lär ju komma oavsett liksom.

Visst säger inte att jag inte njuter av tillfället som existerar i detta ögonblick, men man e hela tiden så ivrig efter saker man längtar efter, som typ bröllopet, bebisen ankomst. Varför inte bara njuta av att vi föktiskt är ensamma e helg nu, den tiden kommer vi inte få tillbaka, när jag stoppat tummen i mun och blåst ut hårt och lilla mini e född finns det ont om egentid.

För mina stora troll e hos sin far varannan helg men denna lilla skrutt kommer alltid vara med oss och jag vet av erfarenhet att ett barn kostar enormt med tid.

Så idag tänker jag bara ligga i soffan sniffa på min kärlek, stryka honom i hret, pussa på hans lilla mun och säga fina saker, njuta av att det bara är VI i detta rum och hoppas på att tiden går jävligt långsamt!

Ha en skön helg älskade ni !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: