onsdag 28 september 2011

hur är det nu?

Va på bvc innan, lillaplutt väger nästan 5,1 kg och är 58 cm lång =) riktig knubbis.
Älskar deb bvc sköterskan, hon e så mysig och trygg pånågot sätt.

Nåja när jag ska gå därifrån, sitter det två mammor och pratar varav den ena fått sitt 3.e barn och jag hör deras konversation medans jag tar på mig skorna.

"jooo lilla "namn" är så duktig på morgonen, han tar på sig själv och sen väcker han "nanmn" så han också går upp, det är liksom aldrig några proble, jag och minsta "namn" kan ligga och snosa ett tag och jag behöver bara lägga fokus på henne..."

allt ska låta så jävla bra, kanske är det det också å det är ju jättebra för dom visserligen, Men är det verkligen så underbart fluffigt om man skrapar på fasaden?

Jag bufflade på mig mina moonboots och snörade min 100 mils halsduk runt halsen och slaffsade hem med min knubbiga bebis och undrade om det bara va jag som innerligt längtade efter en sovmorgon? el hade problem att bli av m bebis magen? eller som längtade efter tysthet, samtidigt som jag svidande älskade mina barn till den grad att jag knappt klarar deras pappa-helg,att jag curlar sanslöst och gör mer än jag behöver för att anpassa mig efter deras lycka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: