torsdag 22 september 2011

jao

så va´re tossda dorå, inte illa=) Fredag i morgon barnlediga dessutom, håller på med min nedrans tvätt, blä..någon kär läsare som känner sig manad att komma hit och ta över?

Neo e i skolan och tess o liam hemma så hyfsat lungt =)
själv sitter och och mumsar glatt på en cancer pinne :-O (bara för det måste jag tända en till)

igår hade vi lite kaffe gäster, trevligt m lite besök ibland!

jaha, vad ska jag skrivaa nu då? ...äh ger upp, får byta bort en stund vid datorn mot att vika tvätt...*JAG VILL IIIINNNNTTTEEEE* bläää

min söt sockertopp kollar tv:e



2 kommentarer:

  1. Vad söt, lik dig :)

    SvaraRadera
  2. mmmmm de där med tvätten ja :( samma skit här den högen bara växer o växer mäste kicka mig i röven snart :( latmasken kryper i mig denna veckan... förra veckan var jag på hög nivå med städning o allt.. kanske var kaffet jag drack :( fick värsta adhd kicken av det :( buugiu inget mera kaffe spydde tillockmed :( tål inte skiten ju !

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: