måndag 26 september 2011

K A O S

kidsen har haft studiedag idag så dom har vart hemma, från 7 på morgonen till dryga två när markus kom hem va de rena kaoset, allt började med att Liam bajja ner sig igenom pjamasen och över hela sig, medans jag fixar o donar med hono i badrummet och tvättar och har mig, så kommer jag ut till fyra "jag-har-inte-gjort-något-ögon"

och då hade dom tagit ett helt spagettipaket och slängt ut över kök och vardagsrum, gissa hur "glad" jag vart.
Va bara att börjar sopa upp det värsta sem damsuga, det tog fan hundra åt att få upp skiten från mattan och under soffan osv osv...
under tiden jag fixar m det så bråkas det ideligen och Tess gråter och Neo retas...OAVBRUTET!
Höll på att börja lipa.
Sen va det mat dags, jag kokar pasta o pastasås, ger barnen mat och det klagas på att såsen är äcklig =(
bara å slänga ge dompasta m ketchup...

SEN komer mannen min hem , ÄNTLIGEN!!!!
han hade plockat jättefina blomor till mig det gjorde mig glad =)

Ungarna lugna ner sig och gick ut och lekte med en klasskompis so bor i samma trappphus som oss och en annan klasskompis som bor nära, dom hade askul!
det gjorde mig ännu gladare, sen kom dom in rosiga och trötta, bad o kvällsmat och nu sover dom som grisar, alla tre.

jag ska försöka få lite kvalitetstid med min make har vart fattigt med det på senaste.

Här är Neo o Liam som låg o mös tidigare i kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: