tisdag 20 september 2011

Nu e det fasen höst!

Man går ut och går i alla höstfärger och blir efter en stund sådär härligt rosig i ansiktet (och lagom narig om läpparna) då vet man att sommaren har sagt sin allra sista suck och vinkat good bye till oss frusna stackars svenskar och kommer inte tillbaka på ett år, lagom tråkigt tkr jag som är allt annat än förtjust i kyla.

Men vad kan man göra? vara en bitterFitta och ogilla läget, gnälla över det och dra täcket över huvudet tills våren börjar skymta runt hörnet, eller bara se glad ut och gilla läget, göra det bästa av situationen och istället satsa på att göra en mega stor snöboll och mylla en älskvärd med?!

Nåja, tog lite bilder idag när vi spatserat lagom länge ute i kära jönköping idag (jaa jag förljde med min make in i brist på annat eftersom att vara mammaledig får mig att känna mig nedrans ensam och samtidigt inre stressad på ett negativt sätt)

Jajaa ska plocka upp småglin ur badkaret nu innan dom mördar varann ...ungefär (??)

Ha en trevlig kväll älskade människor!

2 kommentarer:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: