söndag 16 oktober 2011

"jag vet jag är er största idol.."???

Assåååå Whaaat?
Kollat på partaj på femman, dom gör parodi på olika program och däribland bloggerskn "kissie"
jag har aldrig intresserat mig för att läsa sådana bloggar, men blev nyfiken på att kika in kissie.se och se vad det va för brud.

OCH HERREJÄLAR... finner inga ord, det är ju inte ens parodi, det är ju identiskt likt.
Vilket blåst dum brud.
Ful är hon också. Ja, mena blondinbella verkar ju iaf ha lite mål i livet och något att komma med, denna människa sitter ju bara och putar m brösten och läpparna och tror hon e "allas störta idol"
scrollar man igenom hennes blogg, så verkar hon inte förstå att folk faktiskt driver m henne, utan hon tror hon e poppis för att hon e snygg och "känd" men hon e ju enbart urblåst, kokooooo!!

Nee fy!

Ska se NVCIS nu och hålla för Markus näsa för han snarkar i soffan :p

1 kommentar:

  1. Hahahahahahhahahahahahhahahahahhahah, HJÄLP vad är det för fel på människan !?
    Vadå "Jag vet att jag är er största idol!"!?!?
    Om något så är hon väl mer Sveriges största skämt under 2000-talet? ;D
    Har inte direkt läst hennes blogg eller något tidigare, men den här videon ändrade inte riktigt min åsikt om henne...
    Snygg header, förresten.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: