tisdag 18 oktober 2011

Tissda dorå !

Blää vilket skitväder, i denna skitstad.
Va fortsätter sökandet efter bostad på annan ort, beh inte va jätte långt härifrån men definitivt härifrån.
I stort sätt alla i denna håla e av samma skrot och korn, man kan faktiskt dra hela stan över en kant (nästan)

Och att folk "vet" så otroligt mkt förstår jag inte heller, hur kan folk veta vad som försigår innanför våra väggar?

Och det som är mest ofattbart är att häxan som åker runt i sin morsas bil har sånt otroligt intresse för mig, jag struntar fullkomligt i hennes liv, struntar tom i om hon lever eller ej,och det är med handen på hjärtat den ända person på denna planet som jag rycker påaxlarna åt vilket som.

Även om man tycker mindre om vissa så önskar man ju inte folk det vanligtvis.

Att man orkar sitta och babbla sin smörja, och hon om någon vet inte färgen av nått i mitt liv.
Hur kan man födas till ett elakt monster?
Hon föddes verkligen sån. Alltid vart sån, folk har alltid varnat mig, och jag har haft det inbyggt hela mitt liv att "säg aldrig något till henne" för hon kan inte knipa käft, och hon vänder och vrider på allt och rent av hittar på. Intrigmakerska.

Att hon inte skaffar sig vänner (ist för att umgås m morsan dygnet runt), ett jobb eller bara ett intresse av värde.
Tom hennes unge blir lidande, ingen vill leka med henne pga hur mamman är, och ska man nu tro på rykten så är visst dottern likadan som mammsen.

Ja menar sist hon höll på och trodde hon skulle sabotera mitt liv (men misslyckades eftersom jag inte bryr mig spec mkt om henne)
Så va hon hos mig dagen innan och vräkte ut sig att hon missbrukade stilnoct, hade försökt ta sitt liv, hade maskar i mjölet....osv
Sen anmäler hon MIG för det :-O Man baaa halllåååå kokkkooooo... IDIOT!!

Och nu e hon och hennes skvallerliga igång igen. Hon e överhuvudet av skvallermaffian, den värsta av dom värsta, hon inte bara skvallrar, hon har sånt värdelöst liv att hon måste försöka ge sig på att sabba för andra.

Förra året när jag va på familje lägret så va det 2 mammor plus jag som frågat om fröken X skulle med för att i så fall ville inte dom med.

Och jag har pratat med 4 mammor som har barn i samma klass/paralellklass som vill anmäla denna kvinna till socialen med tanke på hur hon är som mamma men dom har inte vågat för dom vill inte ha henne förpestandes i sitt liv.

Hennes barn har liksom sen typ 2 års ålder sagt ord som "fitta" "kuk" osv... man får ju gåshud.

Vem använder ens sådana ord? och i närheten av barn dessutom.
Och ungen ljuger som en häst travar på mammas begäran, sjukt, insaine...

Nee ska fixa lite krubb e vrålhungrig. Mannen kommer nu med <3 whiii pusselussen <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: