torsdag 28 juni 2012

underbart med sol!

Efter 3 nätter och nästan psykos på de så har ja sovit gott i natt, vakna typ 5 men men...gick up o drack morgon kaffe i solen, nu finns en gnutta hopp i mig igen, riktigt skönt att njuta av allt det vackra som finns gratis att se på! nu e det fredag och det betyder att jag har 3 veckor kvar att bo kvar här, blandade känslor, är super glad att få komma hem till Markus, samtidigt som det känns lite läskigt och kommer sakna all UNDERBAR personal och alla fantastiska underbara tjejer här, vänner... man blir ju rätt tajta ! Men kommer ju spendera ytterligare 3 månader här som dagklient (dvs mellan 8.30-16) varje dag, sen blire Iris och parbehandling i minst 3 månader!! Trevlig helg underbara ni!

2 kommentarer:

  1. håll fast vid din målmedvetenhet så kommer du att vinna den här kampen johanna. du är stark nog att vandra den svåra vägen och komma ut på andra sidan. du har ju allt i världen att kämpa för.
    bevisa nu för världen att romeo och julia kan sluta lyckliga tillsammans. jag tror på er.
    all lycka

    SvaraRadera
  2. hej tjejen! bloggar du inget mera?? eller har du ny blogg? hade varit så kul om du uppdaterat bloggen!! :) svarar du tillbaks blir jag super glad:D

    ha det fett tjejen.
    Kramar / en som gillar din blogg

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: