tisdag 18 september 2012

hej!

Just nu är livet ganska på topp=) har haft lila Tess här i lördags =) och i går va jag med mn lilla son hos tandläkaren och sen va jag m en stund i skolan under hans lektion, shit vad duktig han är !! är sjukt stolt över mitt lilla fina barn! Känns super att fått lite mer förtoende av Kim, men det är väl så att få förtroende tar tid, så ånga gr jag sunpat det e det inte konstigt han inte litat på mis/oss. I går började markus en "utb kurs" på 6 veckor sen kanske han får börja jobba heltid och soc tkr d går så bra för honom att han kommer bli avskiven därifrpn (från missnruks handläggaren!! och på onsdags, dvs imorgon får jag ÄNTLIGEN pussa på min lilla ettåring....längtar ihjäl mig!!!! haaaaaa det bäst!!! även ni som e fega och anonyma.....bless you all!!

5 kommentarer:

  1. Hejjar på min syster !!! skönt att du är påväg tillbaka har saknat dig!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas så att det går bra för er, Johanna! Ge dig all styrka.

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen!

    Vilka härliga ord, underbara stunder när det positiva omger oss :)
    Jag undrar hur ni har det & tänker på Er ofta.

    Skriv, snälla skriv allt positivt (även om det är smått ibland) - det kan hjälpa att ha detta att gå tillbaka till när vissa mörka stunder infinner sig!

    All lycka på vägen!
    Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: