onsdag 7 november 2012

Hade Issa Kissa har i natt!!

I gar gick ja o Issa pa A6 hela langa dagen, visserligen helt panka, vi hae varsin 5a sa vi kunde unna oss en kaffe med bulle pa Ikea. Men ack sa kul vi hae, fnissade och tjoade som bara 2 knasiga brudar kan gora. Sen tyckte vi lite impulsivt att lillstumpan kunde haka pa Johanna hem till Granna o sova over, sagt o gjort, sen idag hakade jag pa Isa tebaxx te stan o vi promenerade och tog en runda av fonstershopping igen och dromde om allt vi onskade vi hade rad att kopa! Finns sa mkt snygga klader, och sa mycket fin hem inredning... Glad jag har en kompis som Isa, Och Jolanda som jag saknar fruktansvart mkt...usch |SNYFT| neeeheeeppp nu blir de nanna dudde for Johannaaaaa..... blir val att kika pa en film pa datan i sangen gissar jag. Gooo Nattt!!!

8 kommentarer:

  1. Trevligt att du har kul. Men kan förstå att du är glad att du och Markus överlevt även denna överdos. Men det vill du väl inte prata om.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Även denna överdos!? Johannas första överdos var detta!

      Radera
  2. Satsar ni inte längre på drogfrihet? Hur tänker du nu?
    Jag menar inget anklagande med min fråga, utan är intresserad av hur du tänker. Hur ska det nu gå med Liam?

    SvaraRadera
  3. håller med... e ju uppenbart för även en idiot ATT de går åt helvete för er.... tänk att förstöra livet för tre små barn så som ni gör i helt egoistiskt syfte... SKÄMS!!!

    SvaraRadera
  4. Trillade in här igenom facebook, träffat iaf Markus en del för många år sedan. Läste kommentarerna på många inlägg och det är ta mig fan skrämmande hur människor beter sig. Det är väl bättre att hjälpa än att stjälpa genom att skriva elaka och helt onödiga kommentarer. Det är väldigt svårt att sluta med ett missbruk, det är en sjukdom, man vill sluta men det är SVÅRT, man kan få flera återfall vilket inte är konstigt, man behöver hjälp och stort stöd.

    Mitt råd till er är att bryta all form av kontakt med de vänner som missbrukar, blodsbröder eller inte man måste bryta kontakten det kommer aldrig gå annars, sluta även drick alkohol iaf tills man är stabil men helst för alltid. Har man beroendepersonlighet borde man avstå helt. ALLA KAN FIXA DETTA ÄVEN NI TVÅ, jag har själv varit i missbruk, men har varit fri från det i många år nu. NI FIXAR DETTA ni är på god väg låt inte återfallen skrämma er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Mitt råd till er är att bryta all form av kontakt med de vänner som missbrukar, blodsbröder eller inte man måste bryta kontakten det kommer aldrig gå annars" Vettigaste inlägget på länge. hoppas bode Markus och Johanna tar åt sig av det.

      Radera
  5. Vi är många som vill stötta er! Vi gläds med er när det går bra! Tänk på det. Jag förstår och ser att du får många elaka kommentarer men det finns fler som vill att det ska gå bra för er.

    Jag tycker det var så bra skrivet ovan. Bryt med ert gamla liv, sluta med allt som kan ge beroende, droger, alkohol, cigaretter. Ta allt rakt av. Bryt med era gamla vänner. Det är enda sättet för er att komma ur det här och kunna bli en familj igen.

    SvaraRadera
  6. Strunta i de elaka kommentarerna, det är knappt idé att bemöta. Skriv istället om hur du tänker nu. Hur ska ni kunna återförena er familj?

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: