torsdag 11 juni 2009

Strax till Falun!

Jag o Barnen ska åka med min mamma till falun, vi ska kolla på brorsans skolavslutning!
Så blir en lång dag idag med mkt bil, imorgon ska jag kolla på lägenheten, ska ta med mig Neo iaf så han får vara med och tycka o tänka!

Igår va d utvecklingsamtal på dagis, vart mest annat prat, pratade lite omk seperationen med kim och att vi va unga när vi fick barn men hon tyckte vi hade två fina o väluppfostrade barn o att det verkade gått bra för det märktes hur måna vi va om dom! Och att seperationen inte märksts spec mkt på barnen. Hon tyckte vi hade två glada lättsamma barn=) Underbart att höra!

Och så kommer min lilla lillasyster i morgon med :-) med sin karl. Och min karl kommer också...ska väl kolla på cyklarna antar jag (vätternrundan)

neee kaffetime..............

1 kommentar:

  1. Jag säger ju att du har fina barn *Love them*
    Jaaa vi kommer imorgon:) funny... Har lovat monica att käka med henne direkt när vi kommer samt kolla på film och smälla i oss godis.. men på Lördag hade jag och jocke tänkt ta med Alex och spela minigolf, ska du, Micke och barnen följa med???

    Puss på dig

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: