lördag 13 juni 2009

visingsö idag!

Inget att göra idag och vädret ser sådärut, så vi ska ta båden över till visingsö tänkte vi. Äta glassoch kika lite.
Mickeo barnen har milleniets sagostund bakom mig i sängen :-)sött.
Neo frågade "ska du sova många nätter hos oss?" haha han ville det, Micke började ju sin semester idag.
Och jag ska försöka lösa Neos cykel, har haft en hemsk ångest över hur jag skalyckas ordna det, han e julovad en ny cykel när han fyller.

Va o kollade på lägenheten igår. Den va såååmysig. VILL HA DEN!! Tyvärr va det massa spekulanter så chansen är ytterst liten, antar det gårfler tåg, bara att bita ihåp.
Jag kan ju inteta den nu 1 juliändå och det är detnog någon som kan...:-(

Aa nee ska rasta hund nu innan vi drar.

a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhK1LSZVlH6pnNTXf_ZYhkTp_saWESDrsoD18kqlrkgFXSVArgoRfiAWbjEHJtoO_JLHndEYO2Ph5e5tStdKnoWsG_pMZbRHt9fFA8bs-FIslZJMh1OFGnJUNcVyW-vtRyV02xhCBlpXQT0/s1600-h/Bild%2520349%5B1%5D">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: