måndag 20 juli 2009

Är det höst eller Vaffan e det frågan om??

man kan u fan undra, det känns som höst, det ser ut som höst oh det till oh med luktar höst...fast det är juli så det kan det ju omöjigt vara..

Skönt att ha ungarna hemma, underbart, fantastiskt. Har saknat dom sååå hela helgen.
Annars har helgen vart bra, har jobbat hela helgen visserligen. Men i lördags efter jobbet drog vi och köpte kina mat på wok och company och drog igång en vidrig skräckfilm :-p
Och igår gick vi en sväng på A6, handlade lite och jag o Mange käkade på kinarestaurang (vad annars ?) spicey thai har jag för mig det heter..Skit god mat (chili thai e dock bäst)

Och idag kommer min älskling..ååååå va jag saknar honom...

Allt är så jävla sjukt bra mellan oss, det klickar så förbannat perfekt,både oss emelan men även med barnen.
Hoppas jag får spendera mitt liv med honom...Älskade lilla Micke!!

har shoppat loss lite förresten...:-D

nee ska ta en kopp kaffe nu, här e lite av det jag köpt:-p





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: