onsdag 22 juli 2009

Sol idag ju..

Härligt härligt...
Ska ner till mamma och fika sen i eftermiddag :-p
Och ikväll kommeer lilla Sofie hit, Vi ska ha lite tjej mys, äta godis och glutta på någon film skulle jag tro, och i morgon ska jag jobba sen kommer Micke älklingen hit och ska sova kvar här sen jobbar han natt på fredag/lördag så då ses inte vi...:-( Men ska ut o käka med Anna och våra små barn :-p

Sen ska helgen spenderas i jönköping med min älskling och mina barn såklart!

Nee nu ska jag städa o fortsätta tvätta...uhhhh....

Denna är tillägnad dig lilla gumman för jag hatar dig så mkt :-p du är en sådan dålig männsika att ingen ens förväntar sig något av dig..... :-D


2 kommentarer:

  1. Är det jag som är den dåliga människan fortfarande? :O

    SvaraRadera
  2. nej nej det är inte du, I promisse...

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: