onsdag 29 juli 2009

god natt!

Nu ska jag krypa ner, har vart i hamnen käkat piza o tagit en öl med Amanda, är så jävla happy att fått spendera lite tid med henne :-) *saknat fantastiskt mkt*

Allting kändes så naturligt på nått sätt, faständå inte...aa svårt att förklara.
Faaan v ad det känns bra,känns som jag gått ner 25 kg på ett par timmar bara :-p
saknar min micke, vill ringa honom o tjata massa skit om allt o inget men e helt säker på att han sover nu för han börjar jobba klockan fem i morgon.

Idag hade jag massa grjer o göra bla arbetsförmedlingen, tog dom EN TIMMA att ta emot en arbetssökande o det va ca 10 före mig så jag sket i det, ska åka in i morgon bitti istället hade jag planerat.
Lunchade med mitt hjärta också, mysigt att ses.
Har knappt hunnit träffa barnen idag :-( men men lär jag ju göra i morgon!
Putte va här en vända med;-) trevligt trevligt..
nee nu åkerögonen ihåp snart klockan e kvart i ett ...

Sov gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: