onsdag 29 juli 2009

onsdag..mätt i väckan!

Ska snart ta bussen in till jönköping ska fixalite saker, bla arbetsförmedlingen.
Ska luncha med min man och sen måste jag hem.
Cissi skulle hämta barnen idag, och ha dom tills ikväll, jag ska nämligen ut o käka/ta en öl med Amanda sen (vet inte riktigt vad det blir än)
tur cissi ville ha domidag annars hade dageninte gått ihåp alls, efter som fadern inte är spec intresserad.Utan va upptagen hela vckan av diverse saker som relax, restaurang,bio osv... men men..

Nästa vecka och två veckor framåt är ungarna lediga :-)
Vi funderar på at dra till Liseberg i aug m Neo, lite egentid med honom.
han vill så gärna dit=)

Ohh Micke lagade mitt handfat igår, min händiga fina man!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: