tisdag 28 juli 2009

"Ville bara...

..säga att jag är fjorton år och ska spy lite galla över någon, inte för att andledning egentligen finns utan för att jag bara måste hata någon
...personen i fråga vet förmodligen inte ens om att det är henne jag hatar eftersom vi egentligen inte har något otalt,men eftersom stor brist på mognad trots min hyfsat höga ålder så måste jag sympati-hata helt uan andledning,
använda min hundraprocent felstavade och dåligt formulerade blogg som en forum där hat och pajkastning är prioritering nr ett.
Att försöka såra och gå till personangrepp så som att påpeka personens mindrevärde här på planeten jorden tex och antyda saker om personen jag faktiskt inte har den minsta är en total brist på mognad men förmodligen mår jag bättre själv...."


Less på dessa satans jävla pajkastning bloggar emellan stå för det istället, eller så går du den vuxna vägen isället och skiter i det, lägger dig intei helt enkelt för du har faktiskt ine (tro det eller ej) med saken att göra, om jag hade velat hade jag nog okså kunnat dra in rätt många i vårt gräl, vilket hade resulterati at vederbörandets liv förmodligen hade sugit ganska rejält MEN jag föredrar att sköta mina egna dispyterpå egen hand,
jag förnekar inte min användning av bloggen som en klottervägg av hat, MEN jag lägger inte till ett "måste bara tillägga...." eller liknande om personer bara sådär, utan det jag mest skrivit om är en kvinna i övre 20åldern och jag står för mitt rena skära hat till denna kvinna, hon är medveten om det också (Och hon skriver dessutom rätt mycket skit på internet/Faebook för det har jag sett trots att jag är blockerad)
Jag har deremot försökt ta kontakt helt utan resultat. Den bruden får det gå pris hur det vill förjag kommer personligen inte bry mig det minsta, men håller hon sig inte på avstånd och slutar sprida skit och slutar skicka folk att skriva saker om mig som synonymet "hon" (för jag fatar att det är jag) så kommer jag köra samma race,ta den tuffa vägen och tro mig jag har både starkare psyke, fler vänner, snyggare pojkvän så jag klarar de garanterat bättre än dig.
Jag har flera famnar att vända mig tillnär det går åt helvete jag har tom en familj, syskon, föräldrar som älskar mig, har du?? :-)
såå nu har jag fått de sagt, skulle uppskatta om du tog åt dig av det jag säger för nu börjar mitt tålamod ta slut ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: