söndag 23 augusti 2009

Den stora frågan om jaget ?!

Är det jag som undrar eller min psykiskt sjuka borderlinehjärna?
Jag vet faktiskt inte.
Vet inte alls spec mkt. Ibland k'nns det verkligen som att livet inte vill annat än rövknulla mig...
Ok jag använder bisarra och fula ord i min blogg, men det är för att den speglar Mig som den jag är..JOHANNA, inte "Neo o Tess mammma", inte någons flickvän eller dotter utan JOHANNA.
Mina känslor,mina fundereingar.
Så låt mig utrycka mig med fula ord om jag vill eller låt förfan bara bli och läs..

Sen är folk alltid så roliga och säger i sjukt många sammanhang "tänk på ditt rykte" då undrar man vilket rykte? Ska jag låtsas vara någon för ett jävla rykte?
Eller ska jag hö´ja näsan upp i det blå, rocka loss och köra mitt race?
Jag e så jävla kluven där.
Antar att jag redan har rykte, vet med mi att jag är jävligt stor i truten och har svart bälte i att göra bort mig, och att jag i 9 av 10 fall väljer helt fel beslut.
Men ska man bry sig?
Är inte det viktiga faktist hur det egentligen Är? Att alla mår bra?
ähh what tha fuck??
Ska ut med mina små busar av vardera kön med silkes mjukt hår och tjocka kinder, ett leende fullt av snea små tänder, en näsa prydd med små fräknar oh en stämma som skulle fått pavarottti generad :-)

Sitter för övrigt och lyssnar på rysk techno sjuuukt bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: