söndag 23 augusti 2009

Om man kanske skulle ta och bli flata? (risk för upprörande inlägg)

En kvinna kan man ju iaf snacka med, och skulle det vara så att hon mot förmodan blir gnällig kommer jag sätta munkavel på henne, trycka henne m strap-on samtidigt som jag lirar pingis över hennes rygg..
Hon kommer GARANTERAT fråga mig vart jag ska vart eviga gång jag ska lämna hemmet, och förmodligen kommer jag inte kunna lura henne heller eftersom hon också är kvinna och vet precis hur en kvinna tänker (Istor nackdel)
deremot när röda veckan dyker upp på söndagsmiddagen hos mormor ist för på måndagen som den faktiskt ska så finns ju troligen en ob nära tilhands, preis som skor, klänningar och smink man kan sno av henne.

Män är dumma som djur, går fanpå allt och gör vad somhelst bara man mutar med att dom kan få komma 2 cm innanför troskanten.
Dom kan verken laga mat eller diska och lever jag m en kvinna innefattar det att jag kommer gå fri från den jobbiga börda som tränger sig på en dagligen.

för visst iinget går upp emot en rejäl påsättning med okänd man på okänd plats, eller ett romantiskt snuttigull knull med "mannen i ditt liv" eller ett par manliga utarbetade mans armar, eller en snygg röv...

njaa e nog hetero ett tag till iaf....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: