söndag 23 augusti 2009

med viss skillnad..

på vill, kan och måste...Jag MÅSTE städa här hemma men jag vill inte ..
det tar verkligen emot..blää...allt luktar kiss känns d som, håller på att avvänja lilla fröken från blöjor, och hon har blivit lat oh fått en försmak at kissa rakt på gilvet...
nåja, det ger sig väl det med.

Ähh försöker ivrigt hitta ett gäng uniforms klädda män som vill gangbanga mig =)
är sjukt uttråkad oh tom aningens förbannad på hela världen idag.. känner mig aningens bakfull och mår illa. Mina cigg e slut och kom precis på att jag glömt ta min medicon..
funderar på om man kanske ska upp till Amanda o se va hon gör på joobbet, men först ska jag nog ta tag i städningen? eller ska jag sova?!

Fan..Fuck of everybody...and Kiss my ass..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: