fredag 21 augusti 2009

Fredag (igen)

Fredagen började med avdumpning av barn hos deras farmor för att sen cykla ner till Vårdcentralen (nu när jag skrev kom jag på att jag glömde min cykel där med..)
Fick prata med en läkare och göra diverse tester oh svara på frågor.

Kom inte fram till en diagnos mer än kronisk o svår ångest, fick en annan medicin som dessutom kommer göra mig salognsberusad, den ska intas nån timma innan läggning!

Sen har jag vinkat farväl av Conny som blev hämtad av sitt behandlingshem, känns skönt.
kommer sakna honom faktikst, men skönt att han är där han är!

Jag och barnen har vart ute i två timmar, köpt lite fredagsmys oh nu lagar vi kebabgratäng=)
Sa hej till Amanda på brittas med.
Gårdagen grät jag igenom, mår lite bättre idag faktiskt. Käner mig lite fucked up men d går.
Saknar Micke, blä mår illa och önskar han va här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: