torsdag 20 augusti 2009

Ångest?

klumpen som sitter som fastetsad långt därinne oh inte vill försvinna, gråten som hela tiden bränner bakom ögonen och tvingar mig att svälja.
Fan är så trött på det här, vad fan är det för fel på mig??
Varför kan jag inte känna något?

Huvudet dunkar, det kryper i hela kroppen, ag e orolig, rastlös oh fruktansvärt ledsen hela tiden. Längtar såå tills i morgon när jag ska till läkaren, ska bli skönt att få prata med honom, inte gort d på hela sommmaren.


Nåja gårdagen spenderades på berget, Plokade blåbär och lingon (som för övrigt låg utspridda i sängen i morse när jag vaknade)
Jag, barnen och Conny.
Hade d jättemysigt hela dagen.

Conny hade lite terapi arbete o lade pärlplatta m barnen.
Är så stolt över honom,han har vart ren ett par dagar nu och ska tillbaka till hemmet i morgon.
Skönt att få honom på andra tankar. Folk undrar och tittar..sorry men kan inte låta bli att hjälpa en vän som hamnat snett.
Dessutom snällare människa får man leta efter.

Ajaa, ska se om d finns nån mat att äta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: