tisdag 18 augusti 2009

Det va fan va livet börjar kännas jobbigt igen...

Usch, mår fan inge vidare alls.
har höjt medicineringen men det ända som händer är att omdöme såsom samvete och normala känslor bedövas.

Det knakar i fogarna med min kärlek, vet ju inte hur jag ska hantrera en relation när jag inte vet någgot alls, antar att jag kanske kastade mig in nått alldeldes för snabbt efter en lång relation och jobbig seperation m ungarnas far.
Älskar fan micke!
Vet som sagt verken ut eller in.
Ska till läkaren på fredag iaf. Hoppas domharnån lösning på problemet.

Kill the ångest pliiis....

jäääääääääävligt bra låt! kan inte sluta lyssna på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: