tisdag 18 augusti 2009

Orka rykten :-S

Eller?
Har hört saftig information från diverse håll att min gode vän Conny matar mig mäktigt med stock, dok är fallet inte så.
För ala som frenetiskt gnuggar sina händer inför det "senaste nytt" måste jag tyvärr göra besvikna.

Jag får inte penis av honom, ja hjälper en vän som har problem med sig själv.
Och kille+tjej kan faktiskt tro det eller ej vara goda vänner (i detta fall i 10 år, med sporadisk kontakt)

Om man har sex med alla vänner av motsatt kön så måste jag har skavsår till tusen eftersom 80% av mina vänner är män.
Har två allra allra bästa vänner en av varje kön.

Egentligen tänker jag inte ens försvara mig, men tycktte ryktet va både irriterande och sanslöst sött på samma gång=)
Att folk inte har bättre saker försig ;-p

Btw OM jag nu mot förmodan skulle fått känna lite på Connys nedre delar i migså låt mig göra det, måste man redovisa sina sexliv i den här hålan??
Ååå Good take me from Gränna....

Nåja, idag blir det nog en lugn dag, tvättatill långt in på natten i går, Barnen på dagis till 11 idag, sen vet jag inte vad som händer.
Deras farmor fyller år idag iaf så blir väl säkert en kopp kaffe där eller nått=)
Have it najs=)

My Fuck friend ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: