måndag 17 augusti 2009

plockat blåbär idag:-)

Härligt att få träffa sina små glin idag =) Hämtade dom vid halv ett på dagis.
Nu kommer dom gå mindre på dagis, och inte så lite mindre heller.
Jag går ju numera under namnet "arbetslös/sysslolös" (Och jag hatar det)föredrar att kalla mig friditsforskare, så det så!

Gick hem ganska omgående för att sen bli upphämtade av Amanda,Johan o lilla Tyra.
Åkte tillstora skogen och plockade massa blåa bär,mums!
tror bestämt att det blir muffins bak i veckan.

Sen började jag jobba klockan fyra,jobbade till åtta och sen hem och gosa m trötta gnälliga och helt ointresserade barn :-S
Och nu sitter man här som den menlösa kvinna jag är.

Här e lite bilder från skogen iaf=)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: