söndag 9 augusti 2009

Ösregn? WTF??

Hoppa av bussen innan när vi kom från Micke, skulle handlat men ack så kul skulle vi då inte ha tyckte jag, eftersom när vi klev av så fullkommligt pissade regnet ner.

Vart genomblöta på 2,0 sekunder...
Slängde ungarna i säng r'ätt omgående faktiskt,sen diskade o städade jag naken :-D
Göttans!
Nu kokar jag korv, frågan är vad jag ska ha till körven?

För övrigt så har jag inget intressant att skriva, jobbar i morgon o ungarna ska tillsin farmor, livet känns neutralt för tillfället och min ända o bästa vän ikväll är min hund =)
Neo har lärt sig spela play station 3 oh e rrktigt haj på det, hanspelar Little Big planet.Och så har vi kollat upp när Neo kan börja träna jitsu :-)
Min lilla kille kollar nämligen numera på boxning på tv:e o lekar m Mickes boxar handska, så vaffan då kan han ju lika gärna börja lära sig självförsvar under lek!!

1 kommentar:

  1. det lär ju sett hett ut å diska naken ;-)

    inga grannar i närheten då eller?:-p

    jag bruka åxå gilla å gå naken jämt typ hemma.. eller jaa.. ibland iaf.. för jag e så jäkla varm.
    så för det mesta blir det typ t-shirt å trosor då.. ahha :-p

    ha det bäst du gumman..

    pussen å kramen på dej <3


    / u know who I am ;-) leer! :-P

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: