söndag 9 augusti 2009

..........................

Jag stod med hjärtat i min hand och du bara gick förbi..
Om du vill kapa alla band så ska jag ge dig frid, Jag ska säga "jag förstår" och inte ställa några krav.
Och öppna dörren när du går så du kan ge dig av,jag vet vart jag står..
På egna ben, på egen hand. Och du ska få se attt jag kan ro i land, du har gått din väg steg för steg, men du ska få se att Nu går jag min väg.

Jag tänker inte skriva brev eller ringa på din dörr.
Det böev ju ändå som det blev, ingenting är som förr. Och OM jag ringer dig nån gång så tror jag nog att du förstår, Då är det bara för att jag vill höra hur du mår.
Jag vet att jag står på egna ben......

Jag hittar nog ut tillslut, och finner säkert vägar ut, en liten bit av mig finns nog kvar hos dig.
Jag är nog mera stark än svag, nu går jag mot en morgondag , JAG SKA LEVA LIVET!

På Egna Ben :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: