måndag 10 augusti 2009

Nu säger jag upp mig...

..som kompis, mamma, arbetskompis, dotter, syster, kusoin, barnbarn osv osv...
usch fan va trött jag ...tÄnker gå i ide.

Alla ljud e fruktansvärt obehagliga, människor äcklar mig, maten smakar illa...
usch fy fan vilken jävla skitdag....
hafr ångest så jag har lust att vända ut och in på mig själv ungefär, vet inte varför.

Tröttheten skyller jag på Conny som gladeligen höll mig vaken till klokan fem i morse med gamla minnen-prat, för att sen bli väkt runt sex av barnen :-S
Mycket trevligt visserligen, dock inte kulatt jobba 8 timmar om dagen med en sengångare som inte kan språket,,, (missuppfattamig rätt han e mkt trevlig iaf)


blää nu ska jag gå o skita sen nana,påsarna under ögonen hänger, dreglar nästan och benen viker sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: