tisdag 11 augusti 2009

ren ute idag dåå..

hmm skit väder idag!
blää, som att inte livet för tillfället kändes hopplöst och jävligt som det ärju stnu.

Om jag fick önska mig vad jag ville, skulle jag just nu önska mig hyfsat banala saker som typ:
*att Micke hade normalare arbetstider såjag fick träffa honm oftare.
* att mina barn någn gång ville leka nått stillsamt
*att få sova ut.......*gäsp*
* massage
* och med tanke på antalet läsare vore det trevligt med lite kommentarer så man har nått att läsa, enlite kråka bara! :)

Äh va fan, har ingen klust med ett skit. ska in i duschen strax och piggna till hade jag tänkt.
hmmm...ha en regnig dag

1 kommentar:

  1. Inget roligt att skriva komentarer till dig för du svarar aldrig... Puss

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: