torsdag 24 september 2009

Ego=)

damn min bok börjar ta lite form, vet dock inte ens vad den ska ha för titel, men boken är en självbiografi så mkt kan jag säga=)


Fast det kunde ni säkert räkna ut!

Kanske skulle den kort och gott bara heta "EGO"
För visst är jag ett litet ego, Älskar mig själv.

Vem ska annars kunna älska mig om inte ens jag själv gör det.
Jag vet att jag är både smart, snygg och jävligt bra i sängen:-)

Och en jävligt bra morsa =)

Nåja, vad händer i helgen??
Jo morgondagen ska faktiskt spenderas med hemlig man på hemlig ort =)
så hemlig att bara min bästis vet ;-p
Lördag blir väl att vara på hemmaplan, kanske att Micke kommer hit eller nått.
Aa, det återstår att se.
Nu ska jag steka kycklig, koka ris och woka grönsaker =) Yammiiii...

Visst e jag söt=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: